Alla inlägg den 1 januari 2009

Av detaljer - 1 januari 2009 22:44

Jag vill köpa mig ett par gummistövlar. Vill ha ett par svarta lite högre. Vill ju kunna gå ut utan att behöva hoppa över vattenpölarna, är ju roligare att hoppa i!

Viktigt förutom funktionen är ju också att de är snygga, att man kan ha dem både till jeans och kjol/klänning.


Är lite sugen på någon av dessa:


Hunter


Viking


Ilse Jacobsen


Vad tycks?

Av detaljer - 1 januari 2009 22:19

Idag kom min lille prins hem igen! Det är sån lycka och mycket kärlek att träffas. Nästan en hel vecka har vi varit ifrån varandra. Men han ringer nästan varje dag under tiden han är hos sin pappa. Här om dagen ringde han sex gånger för att säga att han älskar mig, gullplutten!


Nu ligger han i sin säng och sover, ska nog gå in och pussa lite på honom innan det är dags för mig att gå till sängs.


Sitter och slötittar på E.T Gud vad det var längesedan jag såg den. Just nu har han lärt sig att prata -" E.T. phone home!" Är inte det en klassiker;-)

Av detaljer - 1 januari 2009 22:11

...till min blogg!


Nu är det nytt år och detta ska bli året då jag ska hitta glädjen igen!


Senaste året har inte varit bra...

Vill inte gå in på dessa detaljer nu, men kan säga att jag hoppas att ingen ska behöva bli behandlad så som jag blivit. Vet att man inte har garantier för någonting - men man kan välja att sköta sina kort snyggt...


Nog om detta - som jag sa - nu är det ett nytt år och jag tar nya tag.

Hoppas du vill följa med på min resa!

Presentation

Omröstning

Har du avgett något nyårslöfte?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards